13.04.2008

Kazachstan - pogodowe Atyrau.

jest juz u nas ponad 20 stopni. codziennie. tak jak dla mnie to okolo 25. i sloneczko.
w Polsce taka pogoda nazywa sie latem, jednakze tutaj jeszcze nie. tak wyglada ich wiosna.
juz od dwoch tygodni chodze w krotkim rekawie. bardzo mnie dziwi, jak idac do sklepu np. widze ludzi w kurtkach (teraz to moze juz nie, ale wczesniej, gdy chodzilam w krotkim rekawie juz ten widok byl naturalny). aczkolwiek nadal chodza w dlugim rekawie. niepojete to dla mnie..
ale z drugiej strony, jakby teraz sie rozebrali, to co zdejma ja bedzie tu 40 stopni?
co jeszcze niespotykanego w Polsce na taka skale mozna tu znalezc... oczywiscie... - komary. okna w pokojach mozna otwierac tylko w dzien. a jak przypadkiem pod wieczor sie ich nie zamknie (co mi sie zdarza) to nagle w pokoju lata ich kilkanascie...
tyle pogodowo.
pozdrawiam naprawde cieplutko. :)

natalia.

Brak komentarzy: