27.08.2009

Czas na zmiany:)


Pozdrawiam Was serdecznie z Krościenka. Właśnie się skończyło podsumowanie oaz wakacyjnych. Wszyscy się już porozjeżdżali, a ja jeszcze zostałem bo jutro rano wyjeżdżam z radością na Ukrainę. Tak tak - będzie się na szczęście miała za kogo modlić Diakonia Misyjna w tym roku. Prawdopodobnie niedługo wyjedzie Magda do Kazachstanu - napiszą Wam o niej pewnie już niedługo (drugie miejsce tam jest wciąż wolne), ale i dotychczasowy moderator Diakonii Misyjnej wyjeżdża do pracy poza
Polską. Bardzo proszę o jedno Zdrowaś Maryjo raz dziennie w intencji mojej pracy w Gwardiejskiem kolo Chmielnickiego. Jadę pracować w parafii gdzie jest nowo otwarte ukraińskie Centrum Ruchu Światło - Życie. Więc będziemy mam nadzieję we wspólnocie oazowej świadczyć o świetle Pana, które przenika nasze życie.
Na jak długo? Na razie jest decyzja że przez rok mamy sprawdzić czy to jest to.
A potem... - zobaczymy:)
Odpowiedzialność za diakonię przejmuje małżeństwo - Marcin i Agnieszka a pomoże im ksiądz Paweł. Mają już dużo konkretnych planów - więc zapraszam na spotkanie 31.08 do katedry to dowiecie się jak dalej rozwija się Diakonia Misyjna.
A ja - mam nadzieję że także będziemy z Wami współpracować.
ksiądz Piotr Główka

Brak komentarzy: