3.11.2009

PoOMowe świadectwo Ani z Wilna

Kochani, chciałabym podzielić się z Wami świadectwem z przeżytych rekolekcji. Najbardziej odczuwam owoce z przeżytych rekolekcji po ich zakończeniu. Analizując te rekolekcje myślę, że były jednymi z najlepszych w moim życiu Dlaczego najlepsze? Ponieważ, w czasie tych rekolekcji przeżyłam radość z bycia razem. Wspólne modlitwy, msze święte, adoracje, zabawy, spacery, posiłki, byliśmy jakby jedną rodziną. To niesamowite, kiedy spotykają się obcy ludzie, a Pan ich jednoczy, bo Bóg jest Jednością.

Przeprowadzone konferencje zostawiły wiele emocji, wrażeń i przemyśleń… Chociaż, przedtem wiedziałam, że Bóg mnie kocha i ma dla mnie plan, to w czasie tych rekolekcji uświadomiłam sobie i zrozumiałam, że Bóg mnie kocha taką jaką jestem.

Czas rekolekcji dał mi poznać wielką wartość wspólnoty dla mnie i dla innych. Wiele dobra Dobry Bóg udzielił mi przez wspólnotę, której doświadczyłam i doświadczam w oazie.

Takie są moje wrażenia z rekolekcji, uważam że rekolekcje bardzo udane i owocne. Serdecznie dziękuje wszystkim animatorom i organizatorom tych rekolekcji, Bóg zapłać.

Chwała Panu

Was kochająca
Ania B.

1 komentarz:

Mikolaj pisze...

Czas rekolekcji z pewnością może być dobrym czasem i okazją zbliżenia się do Boga. Warto przy okazji zastanowić się, jak na co dzień wygląda moja relacja z Panem? Jemu najbardziej chodzi o to, żebyśmy rozmawiali, byli z Nim w każdej chwili życia. Życzę Ani oraz pozostałym, żeby te dobrze przeżyte chwile trwały, kiełkowały i rosły, przynosząc obfite plony. Z Chrystusowym pozdrowieniem - Mikołaj.

Zapraszam do poznania mojego
świadectwa na prowadzonej
przeze mnie stronie:
http://www.podprad.net/przemianyzycia.html#mikolaja